اجاره داربست متحرک در تهران

اجاره داربست متحرک در تهران

اجاره داربست متحرک در تهران از مواردی است که به بسیاری به دنبال آن هستند. نقاش ها، نصاب های سقف کاذب و دیگر افرادی که بیشتر اوقات را بر روی ارتفاع میگذرانند، درک بهتری از ضرورت اجاره داربست متحرک در تهران دارند. این مدل از داربست ها کمک شایانی به این افراد در جهت پیشبرد اهدافشان می‌کند. از جمله بهترین فواید داربست چرخدار، بالا بردن سرعت عمل برای پیشبرد پروژه است.

برخی از سوالات همانند اینکه داربست متحرک چیست، چه فوایدی دارد و چه نکات ایمنی در آن به کار رفته؛ در ذهن شما وجود دارد. این مقاله را تا انتها بخوانید و جواب سوالات خود را بیابید.

 

داربست متحرک چیست؟

داربست متحرک یا چرخدار، نوعی از داربست است که با نصب شدن چرخ بر زیر آن، امکان جابه جایی را فراهم کرده است. این داربست از لوله‌هایی به صورت عمودی و افقی تشکیل شده است. جنس و مدل فلزات به کار رفته در این داربستها، با داربست های معمولی متفاوت می‌باشد. علاوه بر این امکان قفل کردن چرخ ها نیز در این داربست ها فراهم می‌باشد.

معمولا در داربست های متحرکی که تولید می شود، پله طراحی شده تا کسی که از آن استفاده میکند به راحتی به بالا برود و مانند دیگر داربست ها دائما به دنبال جای پا نباشد.

 

فواید اجاره داربست متحرک در تهران

داربست متحرک برای برخی از افراد فواید بسیاری دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره میکنیم:

  • بالا بردن سرعت عمل: قبل از طراحی داربست متحرک، افرادی که در محیط های بسته و ارتفاع کار می کردند، سختی های بسیاری برای جابجایی داشتند. آنها باید برای رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر از داربست پایین آمده و دوباره در نقطه دیگر بالا می رفتند. این کار هم انرژی مجری را می گرفت و هم سرعت عمل او را پایین میاورد. اما امروزه با طراحی این مدل از داربست ها هم سرعت عمل بالا رفته و هم انرژی کمتری از مجری کار گرفته می شود.
  • هزینه کمتر: از دیگر فواید داربست چرخدار، کم بودن هزینه است. برای داربست‌های ثابت هزینه‌های متغیر زیادی وجود دارد. علاوه بر این باید مدت طولانی برای سرهم کردن آن زمان صرف کرد و این هم هزینه ها را بالا می برد.

اما شما به راحتی و با اجاره داربست متحرک در تهران، می توانید با کمترین هزینه پروژه خود را به اتمام برسانید.

  • نصب و جمع آوری سریع و آسان: اگر مقایسه ای ساده در مورد داربست های غیر متحرک و متحرک داشته باشیم، به این نتیجه خواهیم رسید که داربست های متحرک در مدت کوتاهی نصب و یا جمع آوری می شوند.
  • قابلیت قفل کردن چرخ ها برای بالا بردن ایمنی: از دیگر فواید داربست متحرک می توانیم به قابلیت قفل دار بودن چرخ ها اشاره کنیم. گاهی برخی از دلایل باعث تکان خوردن سازه داربستی می شود که طراحان این مورد را پیش بینی و در داربست های متحرک قفل چرخ‌ها را اضافه نموده‌اند.

 

داربست متحرک برای چه کسانی مفید است؟

داربست چرخدار برای برخی از مشاغل بسیار ضروری، مفید و کارآمد است. در ذیل لیست برخی از این مشاغل را آورده ایم. اگر یکی از مشاغل زیر را دارید و ساکن تهران هستید، پیشنهاد ما به شما اجاره داربست متحرک در تهران است.

  • نصاب سقف کاذب: نصاب های سقف کاذب همیشه نیاز دارند تا از نقطه ای به نقطه دیگر بروند و مدام در حال نقل و انتقال هستند. همین نقل و انتقال بالا ضرورت استفاده از چهارپایه چرخدار را به مراتب بیشتر می کند.
  • نصاب چراغ های بزرگ و لوسترها: برای بالا بردن لوستر های سنگین و رساندن به سقف، انرژی و نیروی زیادی صرف می شود. اما می توان با استفاده از اجاره داربست متحرک در تهران این کار را با کمترین نیرو، انرژی و هزینه انجام بدهید.
  • گچ کارها و گچ بر ها: از دیگر مشاغل که نیاز مبرمی به داربست متحرک دارند، گچ کارها و گچ برها هستند. این افراد نیز نیاز بالایی به تحرک و جابجایی دارند که داربست چرخدار کار آنها را آسان می کند.
  • قابل استفاده در سوله ها و فروشگاه های مرتفع: از دیگر کاربردهای داربست متحرک استفاده در سوله ها و فروشگاه ها است. گاهی برای تعویض لامپ سقف، تعمیر و نگهداری سیستم تهویه، بالا و پایین آوردن اجناس و غیره نیاز به داربست یا چهار پایه است.

در تمامی مشاغل بالا نیز میتوان از ابزارهای دیگری نیز استفاده نمود، اما داربست متحرک با توجه به مزایایی که دارد بسیار گزینه مناسبی خواهد بود. با استفاده از داربست متحرک به راحتی می توانید کارهایتان را با ایمنی بالا به سرانجام برسانید.

 

جمع بندی

چنانچه دارای شغلی هستید که باید همیشه در ارتفاع باشید و علاوه بر آن جابجایی زیادی نیز مورد نیازتان است، بهترین گزینه برای شما اجاره داربست متحرک در تهران می‌باشد. این وسیله هم هزینه مناسب تری را دارد و هم سرعت عمل را بالا میبرد و نصب و جمع آوری آسان و سریع نیز از دیگر فواید آن است.

 

منابع:

What is Mobile Tower Scaffolding? | Linkedin

Advantages of Mobile Scaffolding | Australianscaffolds

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *