خرید داربست متحرک در اهواز

خرید داربست متحرک در اهواز

خرید داربست متحرک در اهواز با توجه به حجم ساخت‌‌وساز و سرعت گسترش شهری در اهواز امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید از داربست متحرک برای موارد بسیار زیادی استفاده نمایید. تنوع کاربردی و راحتی در حمل و نقل این تجهیزات آنها را محبوب تر نیز کرده است.

 

خرید داربست متحرک در اهواز

احتمالا لوله های فلزی یا چوبی که به صورت مکعب شکل بهم وصل شده اند را در ساخت و ساز یک ساختمان دیده‌اید، این مدل ثابت یا سنتی داربست است. داربست نه تنها برای ساخت و ساز بلکه برای تخریب، نماسازی، تمیز کردن بناهای مرتفع به کار می رود. داربست ثابت ایرادات و خطرات بسیاری دارد؛ در مقابل داربست متحرک مزایا و امنیت بیشتری نسبت به مدل های ثابت دارد که در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

 

داربست متحرک چیست؟

داربست متحرک به داربستی می گویند که شما به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و می توانید طول آن را متناسب با کارتان انتخاب و تهیه نمایید. داربست متحرک به دلیل جابجایی راحت طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

برای کارهایی مثل نمای ساختمان، نقاشی، تمیز کردن بناها و کارهایی که به جابجایی بیشتر نیاز دارند، مناسب تر است. داربست های متحرک به صورت چرخدار یا آسانسوری هستند. داربست های چرخدار سبک تر و هزینه کمتری نسبت به مدل های متحرک دیگر دارد.

 

مزایا و برتری‌های داربست متحرک

• پایداری و امنیت بیشتر
• سبک و استحکام بالا
• هزینه کمتر و کارایی بیشتر
• دسترسی آسان در هنگام کار
• قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی
• قابل حمل بودن، جابجایی راحت در حین کار و حمل و نقل آسان تر نسبت به داربست های ساده
• نصب ساده. آماده سازی داربست های ثابت متناسب با ارتفاع ممکن است چند روز طول بکشد اما داربست های متحرک بسیار راحت تر نصب می شوند و نیاز به مهارت خاصی ندارند.

کیفیت یک داربست چرخدار، به جنس فلزی که از آن ساخته شده است بستگی دارد. به طور معمول این نوع داربست ها را از آلومینیوم می سازند که باعث سبکی و افزایش طول عمر داربست می شود. همچنین برای افزایش امنیت داربست متحرک چرخدار از ترمز استفاده می شود تا در برابر لغزش مقاومت خود را حفظ کند.

 

چرا خرید داربست متحرک در اهواز؟

کار بر روی داربست ها به دلیل آب و هوای گرم و نامطلوب در بسیاری از زمان ها سخت و طاقت فرسا است. بعد از نصب داربست های ثابت جابجایی بسیار سخت است و نمی توان برای هر مرحله از کار داربست ها را باز کرد و به قسمت دیگری از ساختمان برد و کار کرد و دوباره آن را به جای اولیه اش برگرداند!!

برای اینکه بتوان با وزش باد به همراه گرد و خاک در پاییز و زمستان و گرمای شدید تابستان مقابله کرد، داربست متحرک بهترین گزینه است. در تابستان می‌توانید داربست چرخدار را با توجه به تابش نور خورشید جابجا و در نقطه ای که سایه است کار کنید. با داربست متحرک حق انتخاب بیشتر و آزادی عمل بیشتری در شرایط بد آب و هوایی خواهید داشت.

اهواز یک شهر صنعتی و درحال رشد است. وسعت شهر نسبت به ده سال قبل گسترش بیشتری داشته است و همینطور نیاز مردم به خانه و محیطی برای کار بیش از پیش شده است. افزایش این نیاز باعث افزایش ساخت و ساز و زیباسازی شهر شده است. این موضوعات خرید داربست متحرک در اهواز را تبدیل به یک ضرورت کرده است.

طبق قوانین شهرداری برای زیباسازی شهر، همه خانه ها و ساختمان های تجاری موظف به سنگ کاری و… هستند تا زیبایی ظاهری شهر حفظ شود و در این صورت مجوز پایان کار منزل یا ساختمان تجاری را صادر می کنند. از اینرو، با کمک داربست متحرک می توان این کار را با هزینه کمتر، راحتی و امنیت بیشتر انجام داد.

 

حفاظت در برابر شرایط بد

پوشاندن داربست متحرک در شرایط بد آب و هوایی بسیار ساده تر از داربست های ثابت و بزرگ تر است. با استفاده از روکش های مخصوص می توان داربست ها را در برابر باران و نور شدید خورشید محافظت کرد و به این ترتیب در زمان و کار خود صرفه جویی کنید.

این مساله همانطور که در بالا هم بیان شد، برای کار در شهر اهواز ضروری‌تر است. همچنین با وجود نرده های محافظ در داربست چرخدار، افراد ایمنی بیشتری خواهند داشت. در صورت لزوم با افزودن کمربندهای حفاظتی جانبی می توان ایمنی کار را نیز بیشتر کرد.

 

سخن پایانی درباره خرید داربست متحرک در اهواز

قیمت داربست های متحرک نسبت به مدل های ثابت مناسب تر هستند. همچنین این نوع داربست ها در ارتفاعات مختلفی تولید می شوند که هر کس بسته به نیاز خود می تواند مدل مناسب را خریداری و از آن برای بخش های مختلف ساختمان سازی استفاده کند.

اهواز یک شهر با پتانسیل بالا در ساخت و ساز است؛ با سرمایه گذاری درست و تهیه تجهیزات کاربردی مثل داربست متحرک می توان پیشرفت قابل توجهی را در این زمینه شاهد باشید. برداشتن گام های مطمئن در عرصه ساخت و ساز با تهیه تجهیزات ایمن و کارآمد میسر می شود. به همین علت خرید داربست متحرک در اهواز بسیار توصیه می‌شود.

Scaffold-Tower

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *