خرید کلایمر مونوریل در کرج

خرید کلایمر مونوریل در کرج

خرید کلایمر مونوریل در کرج به دلیل گسترش روز به روز این کلانشهر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دشوارترین کارها در ساختمان های بسیار بلند عدم دسترسی به نقاط مرتفع آن‌ها است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن کلایمرها دیگر لازم نیست که نگران کارهایی مانند تعمیرات، رنگ آمیزی، نماشویی، سیمان کاری و… در برج و ساختمان های بلند باشید.

این کلایمرها بهترین گزینه به عنوان بالابر هستند و با وجود آن ها شما دیگر نیازی به نصب داربست نخواهید داشت. همچنین با نصب کلایمر می توانید در هزینه و وقت صرفه‌جویی کنید. در ادامه با ما و توضیحات درباره خرید کلایمر مونوریل در کرج همراه باشید.

 

خرید کلایمر مونوریل در کرج

مدل‌های مختلف کلایمرها وجود دارند، اما کلایمر مونوریل به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود. کلایمرهای عادی به صورت موقت روی ساختمان نصب می‌شوند و پس از انجام کار بر روی ساختمان، برداشته می‌شوند.

از سوی دیگر کلایمر مونوریل به صورت دائمی قابل نصب است. نکته دیگر این است که حرکت کلایمرهای معمولی به صورت عمودی می‌باشد، اما کلایمر مونوریل جدا از حرکت عمودی به صورت افقی نیز حرکت خواهد کرد. این نوع کلایمرها دارای ریل‌هایی هستند که در قسمت بالایی ساختمان نصب می شوند و به طور عمومی از آلیاژ های آلومینیومی برای ساخت آنها استفاده شده است.

کابین موجود در این دستگاه به نام BMU شناخته می ‌شود که نحوه اتصال آن از طریق سیستم ترولی به مونوریل است. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید کلایمر مونوریل در کرج به شما بدهیم.

 

آشنایی با اجزای تشکیل دهنده کلایمر مونوریل

  • سیستم ریل
  • سیستم ایمنی ضروری
  • سیم جمع کن
  • جعبه کنترل
  • کابل برق
  • کابین کلایمر مونوریل
  • وینچ­ های کشنده
  • ترولی
  • سیم بکسل

 

کاربردهای مهم کلایمر مونوریل

نماشویی، رنگ آمیزی، سیمان کاری، تعمیرات و … از جمله کاربردهای نصب این دستگاه است. از این محصول در ساختمان های بلند که دسترسی به آن ها برای کارکنان ساختمان بسیار سخت و دشوار است، استفاده می شود. حتما در هنگام خرید کلایمر مونوریل در کرج به کاربردهای آن توجه داشته باشید.

 

نحوه عملکرد کلایمر مونوریل

این محصول یک جایگزین مناسب برای داربست در ساختمان های بلند است و نصب آن باعث افزایش ایمنی کار می شود. این وسیله به صورت ثابت در ساختمان قابل اجرا است و در جهت های مختلف در ساختمان حرکت می کند. کارکنان با استفاده از دستگاه کنترل پنل درون کابین، قادر خواهند بود تا حرکت کلایمر مونوریل را به هر جهتی که می خواهند کنترل کنند.

خرید کلایمر مونوریل در کرج این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی از امکانات این محصول منحصر بفرد بهره‌مند شوید.

 

کلایمر مونوریل چه ویژگی‌هایی دارد؟

بالابرهای مونوریل نسبت به بالابرهای معمولی دارای قابلیت‌های بیشتری هستند. به جز حرکت به سمت بالا و پایین، کلایمرهای مونوریل قادر به حرکت به طرفین نیز هستند. این ویژگی‌ها باعث راحتی کار برای افرادی که در ساختمان‌ها فعالیت می‌کنند می‌شود.

دستگاه‌های مونوریل به صورت ثابت بر روی نما متصل می‌شوند و در طراحی ساختمان‌های بلند مانند برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها، از قبل بر اساس نقشه ساختمان طراحی می‌شوند. این طراحی به این دلیل است که در صورت نیاز مانند تمیز کردن نما و نماشویی یا مرمت نمای ساختمان، از دستگاه موجود استفاده شود به جای هزینه کردن برای نصب داربست‌های فلزی.

در هنگام خرید کلایمر مونوریل، لازم است به استانداردها و گواهی‌نامه‌های بین‌المللی مربوط به این دستگاه توجه شود. این دستگاه، باید از تمامی استانداردهای بین المللی پیروی کند. با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید کلایمر مونوریل در کرج از مجموعه ما اقدام نمایید.

 

مونوریل کجا نصب می‌شود؟

سیستم مونوریل برای دسترسی به نمای ساختمان استفاده می‌شود. این سیستم در مناطقی با سقف‌های شیب‌دار، فضای داخلی ساختمان و فضای پشت بام نصب می‌شود. می‌توان ریل‌کشی را با استفاده از دسته‌های ویژه به نام “Wall Mounted Brackets” روی نمای ساختمان نصب کرد یا با دسته‌هایی به نام “Roof Mounted Brackets” روی کف بام نصب کرد. همچنین، می‌توان آن را زیر سقف و کنسول نیز نصب کرد.

برای جلوگیری از عدم هماهنگی سیستم با نمای ساختمان، توصیه می‌شود رنگ مونوریل را با نمای ساختمان هماهنگ کنید. انتخاب رنگی که با ظاهر ساختمان همخوانی داشته باشد، علاوه کاربرد پوششی که دارد می تواند زیبایی ساختمان را دو چندان کند. البته لازم است که بدانید در ساختمان‌های بسیار بلند و آسمان خراش‌ها، مونوریل‌ها اصلا قابل رویت نخواهند بود.

با توجه به پیچیدگی و حساسیت نصب این وسیله، ضرورت دارد که این دستگاه توسط تیمی از متخصصان نصب شود تا از وقوع خطرات و حوادث جبران ناپذیر ممانعت شود.

بنابراین، اگر شما عزیزان مطابق با نیاز خود به دنبال یک تیم حرفه ای برای خرید کلایمر مونوریل در کرج هستید، پیشنهاد می کنم با متخصصین ما در ارتباط باشید. تمامی نیروهای ما آموزش دیده هستند که می توانند کلایمر شما را به صورت کاملا اصولی و استاندارد نصب نمایند.

 

Mast Climbers: the best solution for facade work | alba.es

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *