خرید کلایمر پرتابل در مازندران

خرید کلایمر پرتابل در مازندران

یک راه حل سریع، ایمن و محبوب برای دسترسی به نقاط مختلف ساختمان‌های مرتفع در شهر مازندران، استفاده از کلایمر پرتابل است. با خرید کلایمر پرتابل یک بار هزینه می‌کنید و همیشه از آن استفاده خواهید کرد.

یکی از سوالاتی که در ذهن شما به وجود آمده این است که چرا کلایمر پرتابل؟ روش‌های دیگری هم وجود دارند که این کار را برای ما انجام می‌دهند. کلایمر پرتابل چه دلیل قانع کننده ای برای خرید در مقابل دیگر موارد دارد؟

برای پاسخ به این سوالات و مطلع شدن از دلایل مهمی که خرید کلایمر پرتابل در مازندران را توجیه می‌کنند، این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

داربست یا کلایمر پرتابل؟

با عوض شدن سبک ساخت و ساز در ایران و بالا رفتن ارتفاع ساختمان ها، نیاز به داشتن دسترسی به نقاط مرتفع و بلند ساختمان روز به روز بیشتر و بیشتر شد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، راه های متعددی برای برطرف کردن این مشکل به وجود آمده است.

یکی از این راه ها استفاده از داربست های لوله ای بود. این نوع از داربست، به وسیله لوله های گرد به یکدیگر متصل می شود و تا انتهای ساختمان امتداد پیدا می کند.

راه دیگری که بعد از این روش معرفی شد استفاده از کلایمرها و کلایمر پرتابل بود. کلایمر پرتابل در واقع یک بالابر مدرن است که بر پشت بام ساختمان نصب می شود و در موارد متعددی در صنعت عمران و ساختمان کارایی دارد. کلایمر پرتابل دارای یک سبد است که به وسیله نیروی محرک برقی که به آن متصل می شود، در طول ساختمان حرکت می کند.

در ادامه اطلاعات بیشتری را درباره خرید کلایمر پرتابل در مازندران با شما در میان میگذاریم.

 

چرا خرید کلایمر پرتابل در مازندران

با یک مقایسه کلی و روی کاغذ متوجه خواهیم شد که خرید کلایمر پرتابل در مازندران، خیلی به صرفه تر و اقتصادی تر از داربست می باشد. در ادامه ما به مقایسه این دو می پردازیم.

اولین مشکلی که داربست برای ساختمان ها دارد، مشکلات نصب و جمع آوری آن است. که هر دوی این فرآیند زمان‌بر است. در حالی که نصب کلایمر پرتابل زمان زیادی را از شما نمی گیرد به علاوه اینکه کلایمر می تواند به طور ثابت بر روی سازه بماند.

مشکل بعدی که داربست های فلزی دارند، ایمن نبودن آنهاست. هنگام استفاده از داربست های فلزی کاربر/کارگر باید با استفاده از همان لوله ها از پایین تا بالای ساختمان را حرکت کنند. در حالی که در کلایمر پرتابل کاربر/کارگر امنیت بیشتری دارد و برای بالا رفتن از سازه نیاز به صرف انرژی مضاعف وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از مزایا خرید کلایمر پرتابل در مازندران که شما هرگز در داربست‌ها نمی‌بینید، جابجایی مصالح است. اگر بخواهید با استفاده از داربست‌های سنتی این کار را انجام دهید کاملا غیر منطقی و نشدنی است.

همچنین طراحی کلایمر پرتابل به شکلی است که حتی با وجود جان پناه بلند مشکلی در عملکرد و پیاده‌سازی آن رخ ندهد. موارد مذکور تنها برخی از برتری‌های کلایمر پرتابل است. در عمل شاید مزایا خرید کلایمر پرتابل در مازندران بسیار بیشتر باشد.

 

اجزای تشکیل دهنده کلایمر پرتابل و مراحل نصب آن

به طور کلی کلایمر پرتابل از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش آن شامل سبد و کابین کلایمر، ترمز اضطراری، سیم بکسل و … است. بخش دوم کلایمر قسمتی است که بر روی پشت بام نصب می‌شود. این بخش نیز عمدتا شامل وزنه تعادل می‌باشد که برای حفظ تعادل کلایمر بر پشت بام نصب می‌گردد.

طبق استانداردهای ساخت‌‌و‌ساز، باید حتما در پشت‌بام ساختمان‌های مرتفع جان پناه ساخته شود تا از سقوط افراد جلوگیری کند. زمانی که ارتفاع جان پناه پشت بام از ارتفاع پایه های بالابر بیشتر باشد، کار نصب آن سخت می‌شود. این مشکل در خرید کلایمر پرتابل در مازندران اما برای شما پیش نخواهد آمد. چون جزء مهمی از کلایمر شامل پایه‌ها است که تا 4 متر قابلیت افزایش ارتفاع را دارد.

 

استفاده از کلایمر پرتابل در مازندران

استان مازندران به دلیل دارا بودن طبیعت بکر و آب و هوای مناسب، همیشه میزبان مسافران از اقصی نقاط ایران و جهان بوده است. توریستی بودن مازندران باعث شده تا نیاز به ساخت ساختمان‌های تفریحی، گردشگری و اقامتی افزایش پیدا کند.

همچنین در سال‌های اخیر میزان مهاجرت‌ به این استان افزایش پیدا کرده و این موضوع نیز نیاز به ساخت‌وساز های بزرگ در این شهر را بیش از پیش نموده است. علی‌رغم اینکه شهر مازندران از کلانشهرها محسوب نمی‌شود، اما روند توسعه شهری در آن به خوبی طی می‌شود و این شهر هم اکنون پروژهای عمرانی زیادی را در دست احداث دارد.

با بالا رفتن میزان ساخت و سازهای عمرانی در استان مازندران، میزان نیاز به کلایمر پرتابل نیز افزایش پیدا کرده است. کلایمر پرتابل به دلیل هزینه مناسب و امنیت خوب، محبوبیت گسترده ای را در میان اهالی این منطقه پیدا کرده و مردم این استان در وهله اول به دنبال خرید کلایمر پرتابل می‌روند.

 

جمع بندی

خرید کلایمر پرتابل در مازندران، بسیار به صرفه تر نسبت به دیگر بالابرها و داربست ها می‌باشد. علاوه بر هزینه کمتری که دارد، ایمنی و کارایی بیشتر آن را به یک گزینه معقول بدل ساخته است. اگر نیاز به خرید کلایمر پرتابل دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی با مجموعه ما تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما عزیزان باشیم.

Hydro Mobile Mast Climber | troweltrades

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *