هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران

هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران

کلایمر مونوریل یکی از ابزارهای محبوب ساختمانی است که توانسته به خوبی جای داربست ها را بگیرد. برای آشنایی با هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران، باید در ابتدا راجع به کلایمر اطلاعاتی کسب کنید. پس از آشنایی با این ابزار می توانید در راستای اجرای آن تصمیم درستی بگیرید.

پازیریک به عنوان یک مرجع معتبر و بهترین اجرا کننده کلایمر مونوریل در ایران شناخته می‌شود. به راحتی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت با ما در تماس باشید.

 

هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران

ما قصد داریم در این مقاله به معرفی کلایمر و کلایمر مونوریل بپردازیم. همچنین سعی می کنیم در رابطه با هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه کنیم. پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

کلایمر چیست؟

دستگاه کلایمر یکی از ابزارهای تقریبا نوین در دنیای ساختمان می باشد که جایگزین ابزارهای قدیمی مانند داربست ها شده است. همانطور که می دانید، داربست امنیت خوبی را برای کارگران و افرادی که روی آن قرار می گیرند، تامین نمی‌کند. از این رو ممکن است کیفیت کار افرادی که بر روی داربست کار می کنند نیز کاهش پیدا کند. دلیل این اتفاق آن است که استرس زیادی به کارگران وارد می‌شود.

به طور کلی داربست خطرات زیادی به همراه دارد و آسیب های زیادی متوجه کارگران می شود. خوشبختانه امروزه ابزارهای جدیدی مانند کلایمر و کلایمر مونوریل جایگزین داربست های قدیمی شده اند. این دستگاه های جدید کاملا ایمن بوده و خطرات داربست را ندارند.

علاوه بر مواردی که گفته شد، یکی دیگر از معایب داربست این است که هزینه زیادی داشته و زمان زیادی برای نصب آن نیاز می باشد. همچنین برای هر کار و هر جایی نمی توان از داربست استفاده کرد. به بیان دیگر، دسترسی به برخی از مکان ها سخت بوده و با داربست ممکن نمی باشد. اینجا همان جایی است که کلایمر دوباره به کمک شما خواهد آمد!

کلایمر یک دستگاه بالابر می باشد که می تواند، جایگزین بسیار خوبی برای روش های قدیمی همانند داربست باشد. دستگاه کلایمر دارای جایگاهی به طول حداکثر 6 متر می باشد. با این تعریف، این دستگاه ظرفیت حمل افراد را به همراه ابزار کار آن ها خواهد داشت.

کلایمر که به طور موقت روی ساختمان نصب می شود، حرکتی عمودی دارد. این دستگاه می تواند به تمام نقاط ساختمان دسترسی پیدا کند. اجازه می‌دهد کارگران کار خود را که می تواند ایجاد نما، تمیز کردن یا تعویض شیشه، رنگ آمیزی و… باشد را به راحتی و به دور از هرگونه نگرانی یا استرس انجام دهند. به عبارتی با وجود کلایمر کیفیت کار کارگران شما نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت. جالب است بدانید هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران و کلایمر از هزینه نصب چندین بار داربست مناسب تر می باشد.

همچنین با گذر زمان دستگاه جدیدی به نام کلایمر مونوریل که کمی متفاوت‌تر از کلایمر بود به وجود آمد. این دستگاه مزایای بیشتری نسبت به کلایمر معمولی دارد. در ادامه به طور کامل با این دستگاه و هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران آشنا خواهید شد.

 

معرفی کلایمر مونوریل

کلایمر مونوریل دستگاهی شبیه به کلایمر می باشد اما تفاوت های بسیاری نیز دارد که آن را منحصر به فرد می کند. این دستگاه بخاطر مزایای بیشتری که دارد، در اکثر مواقع بر کلایمر ترجیح داده می شود. مهم ترین و بزرگترین تفاوت این دستگاه با کلایمر در نحوه نصب آنها است.

همانطور که گفتیم، کلایمر به طور موقت بر روی ساختمان نصب می شود تا افراد کار خود را انجام داده و به پایان برسانند. در حالی که کلایمر مونوریل به طور دائمی بر روی ساختمان نصب می شود. با این خصوصیت عالی دیگر نیازی نیست هربار که به کلایمر نیاز دارید به دنبال پیدا کردن و نصب آن بیفتید. چرا که این دستگاه تا ابد شما را از هرگونه نصب باربر یا داربست بی نیاز خواهد کرد.

یکی دیگر از تفاوت ها مربوط به نحوه حرکت این دو دستگاه می باشد. کلایمر مونوریل علاوه بر اینکه به صورت عمودی حرکت می کند، می تواند در جهت افقی نیز به حرکت در بیاید. سرعت این دستگاه مناسب است و می توانید به کمک آن در زمان صرفه جویی کنید. همچنین هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران بسیار مناسب می باشد.

 

جمع بندی هزینه اجرای کلایمر مونوریل در تهران

متاسفانه با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد، نمی توان به طور قطعی گفت هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران چقدر است. به عبارتی این هزینه ها در طی زمان تغییر می کنند و ثابت نیستند، اما نیازی به نگرانی نیست. چرا که شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه اجرای کلایمر مونوریل تهران با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

 

منابع:

Permanent Installation Products – Installed Monorails | Skyclimber

Monorail systems | facadexs

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *